Pogoji Poslovanja2020-06-22T08:01:54+00:00

Pogoji storitve

Splošni pogoji spletne trgovine cbdsmola.si so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot)Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1) ter Zakonom o elektronskih komunikacijah (ZEKom-1).

S spletno trgovino cbdsmola.si (v nadaljevanju tudi » trgovina«) upravlja WAYT, Spletna prodaja Nejc Belej Rozej s.p. Meža 156a, 2370 Dravograd Sloveniia, matična številka: 8029415000, davčna številka: SI 74740105, ki je tudi ponudnik storitev e-poslovanja (v nadaljevanju tudi prodajalec ali cbdsmola.si).

Splošni pogoji poslovanja določajo delovanje spletne trgovine cbdsmola.si, pravice in obveznosti uporabnika in trgovine ter urejajo poslovni odnos med cbdsmola.si  in kupcem.

Kupca zavezujejo splošni pogoji, ki so veljavni v trenutku nakupa (oddaje spletnega naročila). Uporabnik je ob oddaji naročila vsakič posebej opozorjen na splošne pogoje poslovanja in z oddajo naročila potrdi svojo seznanjenost z njimi.

VRSTE UPORABNIKOV

Naročilo lahko kupec sklene kot gost oz kot registriran uporabnik. Za obdelavo naročila kot gost, mora kupec vpisati ime, priimek, naslov, email ter telefonsko kar potrebujemo za obdelavo naročila. Ob registraciji v spletno trgovino cbdsmola.si pridobi kupec uporabniško ime, ki je enako naslovu njegove elektronske pošte, ter geslo. Uporabniško ime in geslo člana cbdsmola.si nedvoumno določata in povezujeta z vnesenimi podatki.

Registracija je možna tudi med postopkom nakupa.

Če želi uporabnik kadarkoli kasneje svoj naslov elektronske pošte zamenjati z drugim, mora zahtevek za to poslati na info@cbdsmola.si. Sprememba elektronskega naslova bo izvedena isti ali najkasneje naslednji delovni dan, o tem pa bo uporabnik obveščen prek elektronske pošte.

DOSTOPNOST INFORMACIJ

Spletna trgovina Cbdsmola.si se zavezuje, da bo kupcu še preden ga zavezuje pogodba ali ponudba, zagotovil naslednje informacije:

  1. podatke o podjetju WAYT, Spletna prodaja Nejc Belej Rozej s.p. (ime in sedež podjetja, matična številka),
  2. kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon),
  3. bistvene lastnosti artiklov (vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami) ter rok veljavnosti tega podatka,
  4. dostopnost artiklov (vsak artikel, ki je v ponudbi na spletnem mestu, naj bi bil dostopen v razumljivem roku),
  5. pogoje dostave artiklov (ter način, kraj in rok dostave),
  6. cene, ki morajo biti jasno in nedvoumno določene in razvidno mora biti prikazano, ali že vsebujejo davke in stroške prevoza in druge dajatve, ter rok veljavnosti tega podatka,
  7. način plačila in dostave ali izpolnitve, ter rok veljavnosti tega podatka,
  8. časovno veljavnost ponudbe,
  9. rok, v katerem je možno odstopiti od pogodbe in pogoje za odstop (opis pravice do odstopa v skladu s 43.č ZVPot; v primerih, ko potrošnik v skladu s 43.č členom ZVPot nima pravice do odstopa, je o tem izrecno obveščen),
  10. pojasnilo postopka s pritožbo, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci.

PONUDBA ARTIKLOV

Zaradi narave poslovanja prek spleta se ponudba spletne trgovine cbdsmola.si lahko  spremeni.

Cena v spletni trgovini cbdsmola.si je prikazana ob samem artiklu.

Oznake artiklov

  • Artikel z oznako “Akcija” ima znižano ceno glede redno ceno.

NAROČILO

Kupoprodajna pogodba med WAYT, Nejc Belej Rozej s.p. in kupcem je v spletni trgovini cbdsmola.si sklenjena v trenutku, ko cbdsmola.si kupcu pošlje prvo elektronsko sporočilo o statusu njegovega naročila (z naslovom: potrditev prejema naročila). Cene objavljene ob naročilu se smatrajo kot naša ponudba in so obvezujoče. Kot kupec velja oseba s podatki, kot so navedeni ob oddaji naročila. Kasnejše spreminjanje podatkov o kupcu je mogoče preko telefona 030-763-886 oz preko emaila info@cbdsmola.si

TEHNIČNI POSTOPEK SKLENITVE POGODBE

Ko stranka pritisne gumb dodaj v košarico, se ji nad izdelkom prikaže gumb prikaži košarico. Kjer so ji na voljo informacije o ceni, količini, izdelku ter cena z ddv.
Stranka ima možnost spreminjanja količine izdelkov, vpisati kodo za popust, se vrniti k nakupovanju, preveriti informativni znesek poštnine. Če je stranka zadovoljena z pregledom košarice, nadaljuje z pritiskom na gumb NADALJUJ NA BLAGAJNO. Pri naslednjem koraku mora stranka vpisati svoje osebne podatke ter naslov plačnika, telefonsko številko in email naslov. Na dnu je gumb nadaljuj, kjer stranko vpraša če želi dostavo na drug naslov. Stranka mora ponovno pritisniti gumb nadaljuj. Viden je povzetek naročila. Nato se mora izbrati način plačila. Opcije so: Bančno nakazilo, Paypal na zahtevo, Plačilo po povzetju, ter Mastercard/visa na zahtevo.  Na koncu se mora stranka strinjati z pogoji poslovanja spletne strani. Ob pritisku gumba NAROČI  je kupoprodajna pogodba med WAYT, Nejc Belej Rozej s.p. in kupcem je v spletni trgovini cbdsmola.si sklenjena.

Kupoprodajna pogodba (t.j. prvo elektronsko sporočilo o statusu naročila) je v elektronski obliki shranjena na strežniku ponudnika in je kupcu dostopna na zahtevo.

V kolikor stranka pred zaključkom nakupa opazi, da je storila napako pri izbiri artikla, mora v svojem brskalniku pritisniti gumb nazaj, ki jo preusmeri v košarico. V primeru da je zaključek nakupa že opravljen,  lahko stranka zahteva spremembo naročila  preko telefona 030-763-886 oz preko emaila info@cbdsmola.si

NAČINI PLAČILA

Cbdsmola.si omogoča naslednje načine plačila:

  • z gotovino ob prevzemu paketa
  • z nakazilom na račun za WAYT, Nejc Belej Rozej s.p. po ponudbi/predračunu
  • s plačilno oziroma kreditno kartico (MasterCard, Visa)
  • s plačilom Paypal

Pri plačilu s kreditno kartico preko spleta nas v primeru preklica naročila ali spremembe načina plačila s stani uporabnika obvestite na  info@cbdsmola.si za kreditiranje kartice ali vračila kupnine.

IZDAJA RAČUNA

WAYT, Nejc Belej Rozej s.p.  po dostavi naročenih artiklov kupcu pošlje tudi račun in sicer v PDF formatu na e-naslov kupca. Kupec prejme račun za vsako ločeno naročilo ali ločeno odpremo znotraj naročila posebej.

Na računu sta razčlenjena cena in vsi stroški v zvezi z nakupom ter podano obvestilo o pravici do odstopa od pogodbe.

Kupec je dolžan preveriti pravilnost podatkov pred oddajo naročila, v primeru napake nas kupec obvesti preko telefona 030-763-886 oz preko emaila info@cbdsmola.si.

CENE

Vse cene vsebujejo DDV, razen če je izrecno napisano drugače.
Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo v naprej določene veljavnosti.
Cene veljajo v primeru plačila z zgoraj navedenimi načini plačila, pod zgoraj navedenimi pogoji.
Kljub izjemnim naporom, da bi zagotovili najbolj ažurne in točne podatke, se lahko zgodi, da je podatek o ceni napačen. V tem primeru, bo cbdsmola.si kupca seznanila z spremembo cene in mu omogočila odstop od pogodbe.
Popusti, promocijske kode ipd. se praviloma ne seštevajo. Popust pri posameznem artiklu in promocijska koda se seštevata.

KODA ZA POPUST

Koda za popust prinaša različne ugodnosti pri nakupu prek spletne trgovine cbdsmola.si in ni časovno omejena. Aktivno kodo za popust prejmete pri prvem naročilu zraven izdelka
V primeru, da kupec ne vpiše kode popusta pred zaključkom naročila ni upravičen do ugodnosti.

Uporaba kode za popust:

  • Izberite artikle, ki jih želite kupiti in jih dajte v košarico. Vrednost vašega naročila mora biti vsaj 1 € višja od vrednosti kode za popust. Ko končate z dodajanjem artiklov v košarico, nadaljujte s klikom na gumb Na blagajno. Izberite način dostave, navedite naslov za dostavo in izberite način plačila.

 

PRAVICA DO ODSTOPA POTROŠNIKA OD POGODBE

Potrošnik (navedeno velja izključno za fizične osebe, ki pridobijo artikel za namene izven svoje pridobitne dejavnosti) ima pravico, da v 14 dneh od prevzema artiklov prodajalcu sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Rok se začne šteti en dan po datumu prevzema artiklov.

 

Odstop od pogodbe potrošnik sporoči preko podpisanega in izpolnjenega obrazca, ki ga najde na spodnji povezavi.

ODSTOPNI OBRAZEC

V primeru odstopa od pogodbe potrošnik izdelek vrniti po pošti na naslov: WAYT, Spletna prodaja Nejc Belej Rozej s.p. Meža 156a 2370 Dravograd.

Izdelek je potrebno vrniti prodajalcu najkasneje v roku 15dni od poslanega sporočila o odstopu od pogodbe (nakupa). V primeru zmanjšane količine izdelka, ki je posledica uporabe oz. drugih dejavnikov zaradi katerih se je količina izdelka zmanjšala, se potrošniku vrne razlika med ceno polnega izdelka ter količino porabljenega izdelka.
Strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je strošek vračila izdelka  (ki se v primeru pošiljanja obračunava po ceniku dostavne službe in je odvisen od tega ali gre za pošiljko/paket/tovor). Izdelek je potrebno vrniti prodajalcu najkasneje v roku 15dni od poslanega sporočila o odstopu od pogodbe (nakupa).

Vračilo opravljenih vplačil (razen stroškov dostave) bo izvedeno takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v roku 14 dni od prejema sporočila o odstopu od pogodbe. Prodajalec vrne prejeta plačila potrošniku z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je uporabil potrošnik (kar je najbolj običajno s plačilom na transakcijski račun), razen če je potrošnik izrecno zahteval uporabo drugačnega plačilnega sredstva in če potrošnik zaradi tega ne nosi nobenih stroškov.

Pravico do vračila kupnine v primeru uveljavljanja garancije in stvarnih napak natančneje urejajo določila zakona o varstvu potrošnikov.

 

 

Reklamacije, reševanje sporov 

Vsako reklamacijo ali pritožbo bomo poskušali rešiti kar najhitreje in predvsem v korist kupca. Reklamacije na kupljeno blago se upoštevajo v skladu z določili Zakona o varstvu potrošnikov (ZVPot), ki pravi:

Prodajalec mora potrošniku izročiti blago v skladu s pogodbo in odgovarja za stvarne in pravne napake svoje izpolnitve.

Obrazec za vračilo artikla za uveljavljanje stvarne napake se nahaja na tej povezavi.

Napaka je stvarna:

  • če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za njeno normalno rabo ali za promet;
  • če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana;
  • če stvar nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane;

V primeru stvarne napake imate pravico zahtevati vračilo denarja, če naredite, kar vam veleva člen 37. a:

Člen 37. a
(1) Potrošnik lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če o napaki obvesti prodajalca v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita.
(2) Potrošnik mora v obvestilu o napaki natančneje opisati napako in prodajalcu omogočiti, da stvar pregleda.
(3) Obvestilo o napaki lahko potrošnik prodajalcu sporoči osebno, o čemer mu prodajalec mora izdati potrdilo, ali ga pošlje v prodajalno,
kjer je bila stvar kupljena, ali pa zastopniku prodajalca s katerim je sklenil pogodbo.

Člen 37. c
(1) Potrošnik, ki je pravilno obvestil prodajalca o napaki, ima pravico od prodajalca zahtevati, da:

  • odpravi napako na blagu ali
  • vrne del plačanega zneska v sorazmerju z napako ali
  • blago z napako zamenja z novim brezhibnim blagom ali
  • vrne plačani znesek.

(2) V vsakem primeru ima potrošnik tudi pravico, da od prodajalca zahteva povrnitev škode, zlasti pa povračilo stroškov materiala,
nadomestnih delov, dela, prenosa in prevoza izdelkov, ki nastanejo zaradi izpolnitve obveznosti iz prejšnjega odstavka tega člena.
Stroške vračila blaga v reklamiranje krije kupec, medtem ko stroške pošiljanja nadomestnega blaga krije trgovec.

Trgovec si pridržuje pravico do zavrnitve pošiljk z odkupnino.

Pisne reklamacije in pritožbe lahko naslavljate na naš elektronski naslov info@cbdsmola.si, ali pa se na nas obrnete neposredno na telefonsko številko: 030-763-886.

V primeru reklamacije lahko kupec, v skladu z zakonskimi omejitvami, zahteva zamenjavo artikla, njegovo popravilo ali vračilo kupnine. V slednjem primeru si prodajalec pridržuje pravico, da za čas, ko je kupec blago uporabljal, obračuna najemnino po veljavnem ceniku, vendar največ v znesku za kolikor se je v času uporabe in zaradi uporabe artiklu zmanjšala tržna vrednost.

Kupec lahko blago v reklamacijo vrne tako, da ga prinese osebno ali pa ga na stroške prodajalca in po vnaprejšnjem dogovoru s prodajalcem vrne po pošti. Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo!

Vračilo poškodovanih pošiljk

V primeru, da je paket fizično poškodovan, v njem manjka vsebina ali kaže znake odprtja, mora kupec sprožiti postopek reklamacije pri dostavni službi, ki je dostavila poškodovan paket. To storite tako, da nas pisno obvestite o dogodku (preko e-maila info@cbdsmola.si). V najkrajšem možnem časi vam bomo na pisno obvestilo odgovorili z nadaljnjim postopkom vračila reklamacije. Za izvedbo reklamacije poškodbe je tako potrebno zadržati originalno embalažo in zaščito (paket v enakem stanju kot ste ga prejeli, brez da bi karkoli dodali, odstranili ali spremenili) in nato z dostavno službo pripraviti Zapisnik o poškodovani pošiljki. Za reklamacijo je potreben tudi račun. Skupaj z dostavno službo bomo poskrbeli, da bo reklamacija rešena v najkrajšem možnem času.

Pomembno

  • Za vračilo artikla v reklamacijo ali garancijo prodajalcu, morate priložiti kopijo računa.
  • V kolikor je bil paket poslan preko Pošte Slovenije ali ponudnika paketnih storitev, morate obvezno pri njih zahtevati/izpolniti Zapisnik o poškodovani pošiljki.
  • Naslov za vračilo blaga prodajalcu je WAYT, Spletna prodaja Nejc Belej Rozej s.p. Meža 156a 2370 Dravograd
  • Priporočamo, da uporabite dostavno službo, ki omogoča sledenje pošiljke ter da blago ustrezno pripravite za transport (varna embalaža).
  • Stroške pošiljanja vedno krije pošiljatelj, razen če je v naprej dogovorjeno drugače. Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo.
  • Če uveljavljate garancijo, boste popravljeno blago prejeli najhitreje, če garancijo uveljavljate neposredno pri proizvajalcu oz. njegovem pooblaščenem servisu.
  • Preberite si tudi Pravilnik o obrazcih v zvezi z uveljavljanjem pravice do odstopa od pogodbe, sklenjene na daljavo ali zunaj poslovnih prostorov, več na: http://pisrs.si/Pis.web/pregledPredpisa?id=PRAV11915.

 

VAROVANJE OSEBNIH PODATKOV

WAYT, Nejc Belej Rozej s.p. se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov uporabnika v skladu z Uredbo (EU) 2016/679 Evropskega parlamenta in Sveta z dne 27. aprila 2016 in ZVOP-1.

Vse podrobne informacije o obdelavi osebnih podatkov najdete na strani politika zasebnosti. Uporabnik se mora zavedati, da je dolžan spletnemu trgovcu posredovati svoje osebne podatke v pravilni in resnični obliki, prav tako je dolžan spletnega trgovca obvestiti o spremembi svojih podatkov. Uporabnik s sprejetjem teh pogojev potrjuje, da so osebni podatki, ki jih je navedel, pravilni.

SPREMEMBE

Ponudnik lahko obstoječe splošne pogoje spremeni brez predhodnega obvestila. Uporabnik se zavezuje, da bo občasno preverjal, ali so se pogoji uporabe spremenili. V primeru, da uporabnik s spremenjenimi pogoji uporabe ne bo več soglašal, mora takoj prenehati z uporabo spletnega mesta cbdsmola.si  Sicer pa z vstopom na spletno mesto potrjuje, da se z morebitnimi spremembami in dopolnitvami strinja.

 

 

VAROVANJE OSEBNIH PODATKOV

WAYT, Nejc Belej Rozej s.p. se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov uporabnika v skladu z Uredbo (EU) 2016/679 Evropskega parlamenta in Sveta z dne 27. aprila 2016 in ZVOP-1.

Vse podrobne informacije o obdelavi osebnih podatkov najdete na strani politika zasebnosti. Uporabnik se mora zavedati, da je dolžan spletnemu trgovcu posredovati svoje osebne podatke v pravilni in resnični obliki, prav tako je dolžan spletnega trgovca obvestiti o spremembi svojih podatkov. Uporabnik s sprejetjem teh pogojev potrjuje, da so osebni podatki, ki jih je navedel, pravilni.

 

TAJNOST PODATKOV

 

Vse podatke bomo obdržali v tajnosti in jih ne bomo posredovali tretjim osebam.

PRAVNO OBVESTILO

Na  www.cbdsmola.si so vsi podatki in slike prikazani na spletni strani, zaščiteni z Zakonom o avtorskih pravicah in jih ni dovoljeno reproducirati ali uporabljati brez predhodnega pisnega dovoljenja.

 

KOMUNIKACIJA

WAYT, Nejc Belej Rozej s.p. bo z uporabnikom stopil v stik preko sredstev komunikacij na daljavo le, če temu uporabnik izrecno ne nasprotuje, in v skladu z določili ZEKom-1. Obrazec za odjavo od komunikacije najdete na spodnji povezavi
Obrazec  

INFORMACIJE O CBD

cbdsmola.si je spletni informativni portal ter spletna trgovina.

 

OMEJITEV ODGOVORNOSTI

WAYT, Nejc Belej Rozej s.p. se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na njegovih spletnih straneh. Kljub temu pa se lahko lastnosti artiklov, rok dobave ali cena spremenijo tako hitro, da prodajalec  ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru, bo prodajalec kupca pisno, preko emaila oziroma preko telefona obvestil o spremembah in mu omogočil odstop od pogodbe ali zamenjavo naročenega artikla.

Cbdsmola.si ne odgovarja za vsebino mnenj o artiklih, ki jih napišejo obiskovalci. Cbdsmola.si  mnenja pred objavo pregleda in zavrne tista, ki vsebujejo očitne neresnice, so neprimerna, zavajajoča ali žaljiva. Cbdsmola.si  ne odgovarja za informacije v mnenjih in se omejuje od kakršnekoli odgovornosti, ki izvira iz podanih informacij v mnenjih.

 

PRITOŽBE IN SPORI

WAYT, Nejc Belej Rozej s.p.  spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. WAYT, Nejc Belej Rozej s.p.  se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost zagotavljanja učinkovitega sistema obravnavanja pritožb.

V primeru težav se kupec s prodajalcem cbdsmola.si lahko poveže telefonsko na telefonsko številko 030-763-886  ali po elektronski pošti na info@cbdsmola.si
Pritožba se odda prek e-poštnega naslova info@cbdsmola.si
Postopek obravnave pritožbe je zaupen.

WAYT, Nejc Belej Rozej s.p. se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniških sporov nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in potrebnim časom ter stroški, ki nastanejo zaradi reševanja spora, kar je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato si WAYT, Nejc Belej Rozej s.p. prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.

Izvensodno reševanje potrošniških sporov

Skladno z zakonskimi normativi  WAYT, Nejc Belej Rozej s.p.  ne priznava nikakršnega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov.

Cbdsmola.si  , ki kot ponudnik blaga in storitev omogoča spletno trgovino na območju RS, na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na voljo potrošnikom tukaj.

https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=SL

Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES.

PODATKI O PODJETJU

WAYT, Spletna prodaja Nejc Belej Rozej s.p.
Meža 156a
2370 Dravograd
Slovenia

Davčna številka: SI74740105
Zavezanec za DDV: DA
Matična številka: 8029415000

Številka računa:
SI56 3500 1000 1871 527

 

Informacije:

030-763-886
info@cbdsmola.si